Monday 25 July 2011

mesyurat pertama di hadiri..heheheheheh

assalamualaikum wbt dan salam sejahtera serta salam satu malaysia(rakyat didahulukan pencapaian diutamakan)..alamak terlebih sudah..selepas selesai sahaja menunaikan solat maghrib telefon bimbit ku yang berjenama BlueBerry@9500 berbunyi....panggilan daripada majlis tertinggi persatuan yang aku pun dah lupa apa  namanya.."adi kat mane sekarang?" "saya kat asrama..apa hal?"jawabku.. "sila datang kat FASBIO sekarang ada mesyuarat untuk Fakulti Pendidikan Dan Sains Sosial(FPSS)..Kehairanan membelenggu diriku.. mengapakah diriku yang hina lagi daif ini dijemput untuk menghadiri mesyuarat ini?heheehehe...Tapi alhamdulillah sebab aku terpilih untuk menjadi ketua untuk Kohort 14...aku tak tahu macam mana aku boleh terpilih... ahh lantak la...bab kat universiti kena aktif..so kena la aku mengaktifkan diriku bersama hotlink...hehehehehe...Btw bermula la tugas ku sebagai biro publisiti esok...insyaallah berjalan dengan lancar dan saya mohon tunjuk ajar daripada seniour saya supaya saya dapat menjalankan tugas saya dengan baik..Insyaallah..Sekian Jazakallah..

2 comments: