Saturday 1 October 2011

...hai lama xupdate blog..hehehehe...selamat bersua kembali...

assalamualaikum...hehehe..lame dah kan adiey xupdate blog...sory la ekk..busy ckit (lupa password sebenarnyer)....hehehe..nasib baik jumpa balik...hmmm...perasaan sekarang kecewa n frust menonggeng..setelah hampir setahun kmi berpisah aku masih belum dapat melupakan dia dan belum dapat menerima kenyataan yang aku dah break ngn dia..susah doe kalau dah terlampau syg ni...tapi pahit x pahit terpaksa gak telan..huuhuh..sepanjang kat unisel ni ada gak la sorang pompuan yang mengingatkan aku ngn si dia..bila outing ngn dia jer aku akan rasa mcm keluar ngn c dia... c dia dan kawan baik aku sekarang ni terdapat banyak persamaan..yang paling ketara ialah suka cubit lengan kanan aku..feeeerrrggghhhh...bila pompuan tu cubit jer secara automatik aku akan teringat ngan c dia...uhuhuuhuu...sedih doe...tapi aku dah bertekad nak lupakn semua tu..apapown hidup kena teruskan..cita-cita untuk menjadi seorang pendidik harus tercapai..kalau xtercapai lagi menonggeng aku frust...ukirkan dulu senyuman yang lebar kat mak bapak baru cari jodoh k adiey..biarlah single..xmati xde couple...yang penting jangan ambil or ganggu kebahgian orang lain..jangan dengki atas kebahagiaan..kena terima ngn ikhlas atau redha apa yang terjadi...fokus on study....apapa pown  ADA KU KESAH..ahahaha...

No comments:

Post a Comment