Monday 26 December 2011

26.12.2011- bday buah hati saya..nak buat pe eyh mlm ni??


ni sayang saya.. syerin binti basri..org perak.. chantekk kan?? korang ade??heheheh..
cikit tentang diri dia.. hehehe..jgn mrh k sygku.. mula2 nak dapatkan dia mak aii susah nyer.. ehehehe.. terpaksa keluar ayat power aku.. xpernah ayat power aku keluar sebelum ni.. dia perempuan yang berjaya mengeluarkan ayat power aku.. heheheh.. ye ke ni?? mula2 susah untuk dia menerima aku p alhamdulillah sekarang saya bahagia bersama dia dan saya yakin dia pun merasa benda yang sama... dia pernah cakap yang aku akan jadi cinta terakhir dea...amin ya rabbal alamin.. aku sayang sngt kat dea n xmo kehilangan dia.. I Love Syerin So Much.. MMMuuuuuaaahhhh


malam ni beday dia.. hadiah? mesti la ada.. hope u like it syg.. hadiah apa eyh?? mana leh bagitau.. yang penting ini hadiah paling special dan aku xpernah bg kat sesiapa.. dedicated just 4 her.. from the deepest of my heart syg.. ambooiiii gataii nohh.. mlm ni try jd gentlemen ckit nak bagi hadiah ni.. xsabar tggu my syg sampai plak..hehehehe...

dah la.. cukup sampai cni..sebelum tu aku nak tunjuk gmbar aku dan dia untuk tatapan bersama...
JGN JELES!!! 
ahahahahah..
jum tatap sama2


perkenalan menjadi rapat bermula waktu hang out sama2 g ks.. Incident kereta kemek menjadi pertemuan..ehehheh


hehehe..sweet nyer..padahal tyme ni baru tukar2 no fon..


ni tyme bday Anim... tyme ni baru sweet2 gitu..hhehehe


baju kapel pertama kami.. Go Malaysia !!!!



kami yang cute ke arnab ni yang cute?? hehehehe



gambar ni mencetuskan kontroversi suatu ketika dahulu..ahahahahah


alololololo..comeyy nye aku..ahahaha


tyme education nigth.. sesi taaruf bermula di sini..ehehehe



tyme ni hampir2 dah.. jamuan pengajian al quran..hehehe


sweet couple mlm education.. ye ke?? ehehehe



aku tahan perut !!!!! aahahahaha


adi love syerin



apapa pun adi love syerin sgt2...hope our relationship will las longer till Jannah..amin ya Rabu Izzati

1 comment: