Friday 6 January 2012

maafkan saya sekiranya saya xsempurna..

blogg..aku rindu ko..aku perlukan ko sekarang...leh x jadi pendengar setia aku mlm ni? leh la k.. blogg blogg..aku ni jahat ker?aku ni teruk ker?aku ni hina ker?sedih laa.. aku xde niat pun nak sakitkan hati dea xpernah satu pun aku rahsia kat dea..aku da citer semua kat dea..p kadang2 aku ckp ngn dinding je..dea xlayan pun..aku xnak sakitkan hati dea..dea minta aku xyah contact dea..xyah jumpa dea..tu satu mustahil bagi aku..macammana ni?aku xelh lau x jumpa dea.. p aku kena hormat keputusan dea.. walaupun berat aku kena cuba juga.. Ya Allah cekalkan hati ni.. harap hari2 mendatang aku akan lebih cekal.. aku xleh paksa dea.. aku kan jahat.. dea ckp setiap masa aku buat dea marah.. means ???? huhuhu..harap2 dea sedar yang aku cinta sgt kt dea... yang penting aku kena hormat keputusan dea.. insyaallah aku dpt...Amin

No comments:

Post a Comment